skip to Main Content

Digitalisering Luinstra

Van papieren werkbriefjes en urenstaten naar digitale registratie in het veld

Beter inzicht in verrichte activiteiten

Uren, materiaal, gereedschap en dagproducties mobiel invoeren

60% reductie administratieve handelingen

UREN EN WERKBRIEFJES DIGITALISEREN

Luinstra Watermanagement bestaat uit meerdere divisies die brandputten, warmtebronnen, bronbemalingen en andere grondboringen verrichten. Een innovatieve organisatie die altijd op zoek is naar de beste oplossing.

Dagelijks zijn er buitendienst medewerkers op pad om verschillende werkzaamheden te verrichten op diverse projecten. Dit zorgt voor een stroom aan werkbriefjes en dagstaten. Deze worden handmatig verwerkt. Dit is inefficiënt en tijdrovend, daarom ontwikkelde Mannen van Waarde een digitale strategie. Van papier naar digitaal. 

TOEGEVOEGDE WAARDE

Mannen van Waarde heeft voor 3 divisies van Luinstra een app ontwikkeld. Met de app kunnen de werkvoorbereiders werkorders plannen op hun desktop op kantoor. De mobiele versie van de app stelt de buitendienstmedewerkers in staat om gereedschappen, verhuur, dagproducties, materialen en uren te registreren. Het levert een verbetering in efficiency op en betere stuurinformatie. 

APP URENSTAAT EN WERKBRIEFJE

DE APPLICATIE

De applicatie is ontwikkeld met Enter Software. Een intuïtieve, gebruiksvriendelijke app voor de buitendienstmedewerkers. In plaats van handmatig uren bijhouden op papier, doen ze dat nu met hun smartphone. Hierdoor kunnen ze eenvoudig uren invoeren, maar ook bijzonderheden en extra materiaal. Er is rekening gehouden met de doelgroep met betrekking tot de user experience en user interaction.

Al onze specifieke wensen zijn verwerkt in de applicatie. De korte lijnen maken het fijn samenwerken.

Hugo Luinstra

Projectmanager

DESKTOP VERSIE

Vanuit de desktop applicatie zet de werkvoorbereider de urenstaten en werkbriefjes klaar voor de buitendienstmedewerker. Registraties worden door de projectleider gefiatteerd. Het volledige proces, van papier naar digitaal.

De verschillende doelgroepen hebben een belangrijke rol gespeeld bij de ontwikkeling. Zowel de desktopversie als de mobile versie van de app communiceren met elkaar. Gebruiksvriendelijkheid staat hierbij voorop. De app is eerst door een kleine groep gebruikers getest, voordat die volledig is uitgerold.

Hier zijn we trots op

De Eekhoorn Experience Center

Gebruiksvriendelijke app voor De Eekhoorn

Scan, shop deliver, de optimale klantervaring door inzet van software.

Bekijk case
Luinstra Watermanagement

Digitalisering Luinstra

Van papieren werkbriefjes en urenstaten naar digitale registratie in het veld

Bekijk case
Wierda Vermogensbeheer

Facturatie Wierda Vermogensbeheer

Van een complex proces naar supersnel foutloos factureren

Bekijk case
Back To Top